Canım sen yanlış anlamış olabilirsin iki saate 10 hareket çok fazla zaten kaç haftalık ölçmüşsün doğumun yaklaşmış içerde ne kadar yer kalmıştır ki çoçuk rahat hareket edebilsin bir de benim doktorum evet çoçuk içerde hareket eder bunu anne bağken şiddetli hisseder bağken az hisseder ama çoçuk dışarı çıkmak için çabalamaz demişti içerisi karanlık ve sesiz olduğu için