Kızlar kese yuvarlak olursa kız fasulye gibi olursa erkek derler hep ama eski açılan postlara baktım da aksi çıkanda çok fazla kişi olmuş kimse o düşünce çok doğru değil falan diyor kesesi böyle olup erkek bebişi olanlar var mı aranızda? Bir kızım var şükür Rabbime bir de isterim ki oğlum olsun daha önce de 7 aylıkken oğlumu kaybettiğm için yarım kalan hikayemi tamamlamak çok isterim anlayanlar yorum yapabilir mii 🥹🙏🏻
