2E1P gazı olabilir mi,sakinleştirip tekrar deneyin 🥹benim oğlumda 1 aylık böyle yapıyor bazen sorunsuz emiyor bazen emerken ağlamaya başlayıp kendini geri çekiyor memeyi arıyor aslında almakta istiyor ağzına veriyorum tutmayıp ağlıyor bazen emerken bir yandan ağlıyor bırakıyor,sarılık değeri sınırdaydı diye bende biberon verdim bazen meme almadı ağladı diye sağıp biberonla verdim sanırım daha kolaylarına geliyor,memeden gelen süt akışı yavaş olabilir açken onu sinirlendirir,hızlı olabilir boğuluyordur her şey olabilir siz sakinleştirip gazını çıkarıp tekrar deneyin,farklı pozisyonda emzirmeyi deneyin olmuyorsa da boşverin ya sağıp verin bazen bende kendime kızıyorum bebeğimin gözünden yaş geliyor inatla meme vermeye çalışıyorum..yahu biberonla da senin sütünü alır yeterki doysun ne istiyorsun dimi🥹🥹canım anne seni çok iyi anlıyorum pes etme sadece zorlamadan sende sakin kalarak tekrar dene