İki ay önce yaptırmıştım ama sonrasında aynı hastanede randevu bulmadım başka hastaneye gittim birinde rutin kontrol için geçen ayda detaylıya girdim o gittiğim hastanede de bakmadılar 4lü tarama sonucuna kanı verdiğin hastane baksın demişti doktor. Bu günde testi verdiğim hastanede randevum vardı gittim 4lü tarama riskli çıkmış sıvı aldırmayı kabul etmedim 21 risk olarak yazıyor kağıtta detaylıda herşey yolunda sadece böbrekleri 1ml büyük çıkmıştı herşey allahtan Tabikide ama insan üzülüyor kendimi sankinleştiremedim sıvı dışında nasıl anlaşılır başına gelen var mı