Merhaba özelde de devlette de ücretsiz gebe okulları oluyor en azından benim şehrimde bu şekilde
Gittiniz mi? Gidilmeli mi? Neler öğretiyorlar ? Hala çalıştığım için bir türlü fırsat bulup gidemedim ama faydası olur diye de gitmek istiyorum.
Yorumunuz nedir