eysafiye 38 haftalık hamişler varmı bu hafta da doğum yapan süreci devam eden sanırım ben 38+4 yada 6 da suni sancı ile doğum başlatılacak çok gerginim
heyecanli1anne__ eysafiye neden doğumu başlatıyorlar herhangi bir sıkıntı var mı normalde 40a kadar bekletilir bende şuan 38+1 im 40a kadar kendi sancımı bekliycez gelmezse 40 da verilecek sancı
busra2512 eysafiye Bugün tam 38 haftalık olduk. Haftaya pazartesi günü 39 oluyoruz. İkinci gebelik. Planlı sezaryen olacam 6 ekimde 🌺
eysafiye heyecanli1anne__ ara ara sancım yükseliyor sınıra yakın derecede suyumda bi artış var bi de bulunduğum yerle hastane arası 1 saat bi risk almak istemiyor ikinci doğumum olduğu için yarın tam 38 oluyorum