ElifBD Merhaba hanımlar, sezeryan ile doğum yaptım doktor 40 çıkınca gel iç dikişlere bakalım dedi. Normal usg ile mi bakılıyor yoksa vajinal muayene ile mi bilgisi olan var mı?
ipek63yldz_ ElifBD 2023 yılında ilk sezeryanımı oldum 40 gün sonra demedi gel 1 hafta sonra muayene için çagırdı o zaman baktı başkada cagırmadı yani . Neden acaba size 40 gün sonra dedi 🙄 yada yenimi öyle birşey cıkardılar. Bide karından normal ultrasyon şekli bakıyor 🤗
busra05_ ElifBD merhaba , 4 ay önce sezeryan doğumum oldu doktor ilk 1 hafta sonra bakalım dedı karından baktı usg ile, dikişlerimi kontrol ettı ardından Kırkım çıkınca tekrar karından usg ile baktı dikişimi kontrol edıp yolladı canım💖
ElifBD ipek63yldz_ 1 hafta sonra gittim normal dediğiniz gibi ultrason ile baktı içerde bişey var mı kalmış mı vs diye 40 çıkınca gel iç dikişlere de bakalım dedi bilmediğim için bende merak ettim
ipek63yldz_ ElifBD Olabilir bana o zaman baya cabuk iyileşmişsin 1 haftada dedi sonrasında gel falan demedi diye şaşırdım sizde öyle olunca 🤭