yesim34 seni rahatsiz eden bi agri durumu varsa agda ile almaman gerek. Kasilmalarin olmasi senin zararina. Bende normalde yillardir agda yapiyorum ama simdi jilet kullaniyorum cunku tuylerim kalin köklü zor geliyor on yilda yapsam azalacak gibi degil bu yuzdn o aciyi cekemem su durumda.