hilu Merhaba arkadaşlar 4.ayımdayım artık düzenli kullanım için Caudalie markasının Vinotherapist vücut balmı ve bunun losyonunu almayı düşünüyorum bir de lierac çatlak jelini. Bu üçü sizce nasıl siz neler kullanıyorsunuz?
Nisanmomy hilu benim doktorum bu tarz ürünler kullanmamı tavsiye etmedi. Hindistan cevizi yağı, kakao yağı, kantoron yağı önerdi
Zzlyh hilu iki gebeliğimde de sadece hakiki zeytinyağı kullandım.Hiç çatlağım olmamıştı doğuma bir hafta kala bırakmıştım artık olmaz nasılsa diye o hafta çok az çatlağım oluştu keşke o zamanda kullansaydım dedim. Ki doktor bana annende çatlak varsa sende de olur yüksek ihtimal ne kullansanda demişti annemde aşırı derecede çatlak var bende olmadı.Önemli olan kullandığın yağı düzenli kullanmak bence bir gün sürer bir gün sürmez düzensiz kullanırsan yine de çatlak oluşuyor.
adatuna hilu lierac kullandım iki gebeliğimde de. İlk gebeliğimde krem sürmediğim yerler çatladı karnım çatlamadı şuan 2.gebeliğim yine lierac kullanıyorum 28.haftaya girdim henüz çatlamadım Annemin karnı full çatllekken ben de yok genetik konusuyla ilgili
hilu Nisanmomy aa nedeni ne acaba sordunuz mu merak ettim o sebepten soruyorum .İçeriği bakımından değildir herhalde temiz ürünler hamilelerin genelde kullandığı 2 marka
hilu Nisanmomy hani böyle kremlere gerek yok yağlar yeterli etkili diyorlar o mantıkla mı acaba ? Ben doktoruma henüz danışamadım ama krem losyon tarzı da bulunsun yağ da alırım diyordum kendi kendime
hilu sseymamoms ne güzel inşallah ben de minimum atlatırım.Yağ kesin kullanicam ben de ama bazen duştan sonra bacağıma vs krem sürmek istiyorum o yüzden caudalienin kremini kullanan hamileler olunca dedim onu aliyim hem çatlak icin sürerim hem de istediğim gibi kullanırım vücuduma . Ablama doktoru lierac vermişti bir de yağ sürüyordu onun da ikiz olmasına rağmen sizin gibi inşallah benim de yapım öyledir🙄
sseymamoms hilu krem olarak nemlendirmekte önemli zaten.yağ ilede desteklerseniz tam verim alırsınız bencede . Birde bence bünyesel birşey diye düşünüyorum ben 🥹 bazıları çok çatlıyor bazıları hiç tamamen vücuttan kaynaklı bence yaa
hilu Zzlyh teşekkürler bilgi için🙏 erkek bebek ve karnımda tüy artışı oldu gibi dayanamayıp eldivenle alıyorum yoksa rahatsiz ediyor.O yüzden temiz içerikli işe yarayacak krem bocalıyım diyorum yağdan çekiniyorum iyice besler diye.Yağlar sizde artışa sebep olmuş muydu?
Zzlyh hilu Açıkçası bende hiçbir artışa sebep olmadı. Benim de bebeğim erkek tam tersi benim tüm vücudumdaki tüyler döküldü ve azaldı bacaklarımda kollarımda hiç çıkmadı nerdeyse gebeliğim boyunca.İlk bebeğim kızdı onda tüylerimde artış olmuştu biraz ama ondada yağ sürdüğüm yerlerde değil tüm vücudumda artış olmuştu yine.Rahatsızlık verecek düzeyde bir artış yapacağını sanmıyorum.