mucizemizibekliyoruzz Geçmiş olsun ya çok şaşırdım 30 ve üzeri iyi demişlerdi bana, hatta 26’da 30 ölçtü doktor, ben de progestan kullanıyorum ama 16. haftadan beri plasentam normalden aşağıda olduğu için başladım, o dönem plasentanın ucundan aşağıya uzun süren kanamam olmuştu diye. Rahim ağzıyla ilgili kimse bir şey demedi. Ne diyim hayırlısı. Zaten heyet raporum var pek hareketli sayılmam bu süreçte Allah korur inşallah. 🙏🏻