Fatmaaa1921
Ben 7 ekimde yapicam insallah sezeryan doğumumu
Ancak benim de cok detayli bilgim yok ortamla ilgili
aslinda Turkiye hastanesinde yapacaktım ama rahatsizligim nedeniyle tam tesekkullu bi hastanede yapmam gerekiyormus son anda buraya gectik