busraaker Kızlar 6+4üm bugün. Tam 5. Haftamda 1 cm kesem gözüktü karından ultrasonda. Bugün de gittim kese büyümüş ama bebek daha oluşum aşamasında dedi çok minik dedi zar zor gözüktü. Normal midir korkmam gereken bişey var mı?
hamzaezel busraaker ins normaldir bende 6 haftalik kitigimde zor kesem olusmustu ben kendimden biliyorum gec dolenme oldu bakalim