Yaklaşık 2 yıldir sürekli göğüs ağrısı çekiyorum genel cerrahi kardiyoloji göğüs hastalıkları ve özele de bı kaç defa gittim tahlil falan çekti birşey çıkmadı genel cerrahi ultrasonla baktı 3 farklı doktor birşey yok dedi ama goguslerime dokununca bile ağrı giriyor bıçak saplanir tarzda ağrı giriyor ama dokunabiliyorum ağrıyan yere böyle bir ağrı yaşayan varmı ne yapabilirim 38 haftaya girecem doğum yakın çok korkuyorum ya süt gelmezse ya kalple ilgili birşeyse diye çok tedirgin ediyor beni eğer başına gelen varsa lütfen yardımcı olun