eylusko V88 selammmm. Nasılsıniz ben 15+1 im hala bulantim var ve hala 2. Trimester enerjisi tam olarak gelmedi hala hic bisey yapasım yok zorla yapıyım Bi çocuğum daha olduğu için dinlenemiyorum