3boysmom edannnnur özelde yapacaksanız doğumu, yoğun bakım parasını devlet karşılıyor size ödenek çıkarmıyorlar. hatta burada okumuştum yine para talep etmişlerdi bir annemizden, sgkyı arayıp durumu bildirmiş ekip yollamışlar sorun çözülmüştü
Nursemom90 Yoğun bakımı devlet karşılamıyor muydu? Özelde doğum yaptım bebeğin tüm yoğun bakımını devlet karşılamıştı