Gamze1109 Kızlar bugün gebelik testi yaptım adetime iki gün var köyü çizgi olan idrarim varken yaptım ikinci kendimi zorladım öyle oldu sizce gebelik varmı
sevgisiz Gamze1109 evet var hayırlı olsun kasetler normalde adet dönüşü geçtikten sonra yapılıyor erken gebelik alsanız hemen belli olur hayırlı olsun tekrardan
selin079 Gamze1109 bacım var gibi istersen kan testi ver netleştir ya da koyulaşmasını takip et ama çok erken öğrendiğin için devamlı beta hcg artışı rakip etmen gerek ek arttı mı diye, sabah ilk idrarla bi daha yap bir de
Gamze1109 selin079 geçen ay kimyasal geçirdim biraz vakit geçtikten sonra beta vericem hemen vermek istemiyorum kanım zor alınıyor