Merhaba arkadaşlar ben 18 haftalıktan doktor dedi bebeğin başında kist var 5mlm diye bugün yine doktora gitim 26+3 günlük oldumdedi 8 mlm olmuş perinatoloji bölümüne git dedi sınırda dedi sınır da 10 mlm imiş yaşayan varmı korkuluyorum da büyümesinden dolayı 😢çünkü 26 28 haftalarda geriliyor demişti ilerlemiş 🙁