Merhaba kızlar şuan hamileyim ve küçükte bir oğlum var doğum yapınca oğlum 2 yaşında olacak ve bir de yeni doğanım olacak normalde kullandığımız bebek arabamız var fakat ikisini birlikte taşımam gerektiğinde ayrı ayrı bebek arabası sıkıntı olacağı için abi kardeş bebek arabaları yani ikiz bebek arabası düşünüyorum yan yanadan ziyade arka arkaya olması daha iyi benim için önerdiğiniz modeller varsa çok sevinirim çünkü ikiside küçük olacağı için biri kucakta biri araba da zor olur Bir yerlere gidince önerilerinizi bekliyorum 😊❤️