Pandapella İlk doğumunda yırtıksiz kesisiz vajinal doğum yapan var mı acaba? Yoksa o yırtık illa olacak mı?
Havin49_ Pandapella benim hem kendimden yırtılmam hemde kesim vardı ben instagram da çok görüyorum özel hastane ama kedisiz dikişsiz doğum yapan ama devlet kolaylık olsun diye kesi atılıyor yortılmada sana bağlı bişey benim hem yırtılma oldu hemde kesi atıldı
deletedmom43191 Pandapella ikinmayi beceremedigim icin mecbur yirtik dikis oldu ikinmayi becerseydim tertemiz atlatirdim
Kub26 Pandapella son dakika öyle bir ıkındım ki onlar kesmeden maalesef yırtıklar oldu Sma yırtılmadan yapanları da duydum
Pandapella Havin49_ yaa çok zor oldu mu iyileşme süreci 😔 devlet hastanesindeki doktorlar zaten oldu bittiyse getiriyor herşeyi o kadar bikmislar
Mehmettugce Havin49_ devlet kolay olsun diye kesi atıyor demek bütün devlet hastanelerini genellemek hoş değil bence gerekmedikçe kesi atılmaz hatta yırtılma olmasın diye okunmayı durduran ebeyle bile karşılaştım
Pandapella deletedmom43191 bende birkaç yerde okumuştum psikoloji çok önemliymiş o anda ama düşünemez ki insan doğum yaklaştıkça korkular yükleniyor. İyileşme sürecin nasıl oldu çok ağrılı bişey mi?
1prenses2prens56 Pandapella Yani orasını bilmiyorum ama benim acilmam çok fazlaydı hastaneye gittiğim de belkide çok fazla ağrı çekmediğim için ama ikınma ve ebelerin verdiğini taktikleri yaparsan sorunsuz bir doğumun olabilir
Papatyaaam1 Kub26 peki yırtılma doğumdan sonra ıdrarını yaparken acımıyormu o dıkısler ya ben oramda dikiş ıstemıyorum o zaman sezeryandan farkı yok ki
meteniinannesi Kub26 Yırtılmanın acısını hissediyor musunuz o anda? Yada sonradan nasıl oluyor kötü bir izi mi kalıyor?
Pandapella deletedmom43191 yaa teşekkür ederim artık ağrı eşiğim yuksek mi değil mi öğrenmiş olurum 🥹
Kub26 Pandapella aman aman bi acı yoktu arada geriliyor gibi oluyordu oturup kalkarken bi de ilk bi kaç gün tuvalete sızlama vs oldu
1prenses2prens56 Pandapella Korursun hic düşünme herkesin doğumu farkli olduğu için bilgi alıp kendinide strese sokmamaya bak Allah hayırlı kolay doğum versin sağ salim kucağına alırsın inşallah 🥰🤲
Melek-akckaya21 Bnem ilk doğumum çok kötüydü baya yirtilmam ve makas atılmıştı ikinci doğumum biraz daha kolay ve makas atilmadi ama eski dikislerim yırtıldığı için niye yine çok dikişim oldu ama ilki kadr zor değildi ilk iki üç gün biraz zordu sonrası iyidi