Sanırım biraz şans işi bu. Açılma ve kısalık olduğu gibi kalabilir de ilerleyebilirde. Benimde açılmam ve haftama göre ileri kısalmam vardı ama ben ne yattım ne ilaç kullandım doktorum raporda vermedi. çalışmaya da devam ettim ne uzadı ne kısaldı olduğu gibi kaldı rahim ağzı uzunluğum. Yine de kendinizi yormayın dinlenin gerisini zaman gösterir