Esosiko 11 haftalık ve üstünü rahat geçiren var mı ? Benim sadece göğüste biraz hassasiyet bide hazımsızlık var başka bir şeyim yok😅
Havin49_ Esosiko benim oğlumda miğde yanmam çok kötüydü hamileyim bebeklerim de sıkınbtı var miğde yanmam var iki gebeliğimde rahat değil
Busranur_mnts Esosiko benim çok bulantım vs olmadı 12 16 hafta arası hazımsızlık iştahsızlık kusma vs oldu ağrılarım oluyo kalça eyleminde vitamin demir ilacı falan başladım magnezyum da kullanıyorum ama kabızlık yaşıyorum 19 haftadayım doktora gitmeyi düşünüyorum
swema Esosiko 30 haftalık olduk bel ağrısı vs bir şey yok 🥰 her zaman spor yapan biriydim ve hamile oluncada bırakmadım hafif devam ettim sadece ve çalışıyorum. Aktif hamilelik geçirmek faydalı sanki ❤️
Turuncukelebek 28.haftadayim arada hafif bel ağrılarım oluyor onun dışında maşallah hiçbir sıkıntın yok
Turuncukelebek Esosiko evet bi sıkıntım olmadı sadece dediğim gibi bel ağrısı o kadar ama artık halsizlik başlar hiçbi is yapmama istegi uyuyamama ayak sismesi asıl olay şimdiden sonra başlıyor canim
momica Adenmom_ doğumunuz ve sonrası nasıldı 🥹 hamilelik süreci rahat olanlar için doğumu ve bebisi de zahmetsiz olur diyorlar
Havin49_ Esosiko Evt benim ikiside Niğde yanması ama bu bebebeklerim rahatsız ben çok halsizm mutsuzum ama hamielilten değil psikolojik malesef
elifayaz112_ Esosiko Aynen bende şuan 12 haftalık hamileyim ve benim diğer hamileliklerim çok kötü geçti bunda herhangi bir rahatsızlığım olmadığı için ilk haftalar hamile olduğuma inanamıyordum bile 😄
mrvbsr @Esosiko 34 haftam bitiyor çok çok iyi hissediyorum kendimi☺️ Rahat bir hamilelik süreci geçiriyorum çok şükür
1903kartalice 36+1 deyim rahat yani bi sorun yok Mide yanmasi bel bacak agrisi oluyor ama olur okadar dayanilmayacaj gibi degil hâla aklim giyinip gezmeye gitmekte Kusma cok az oldu zaten ödemde hic olmadi
Busranur_mnts Esosiko demir ilacı başlandı ondan sonra kabızlık oluyor zaten çoğu kişide vitaminler falan da yapıyor malesef
1903kartalice Esosiko 12. Haftaya kadr halsizlik oluyordu ama max 1 hafta falandir Kusmada az oldu 4 kere sabahlari
Havin49_ Esosiko kalp problemi suyu az kese dar çok sıkıntılı yaşama ihtimali düşük bakıyorlar bakalım Rabbşm den umut kesilmez
Esosiko Havin49_ 😞😔 çok çook geçmiş olsun Allah büyük olmayanı oldurur sizede üzülmeyin diyemem ama stres yapmamaya çalışın zor ama