Benimde suyum fazla erken doğum olabilir bu yüzden dedi doktorum 😊 geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım bu yüzden normal çıktı değerlerim çok korkmuştum çünkü ama ben meyve ve çikolata ya hayir diyemiyorum özellikle karpuz😣 yememeye çalışıyorum ama canım istiyor acaba meyveyi tuketsem suyumu daha da cogaltirmi şuan buna takıldım🥺🥺🥺