Pazar günü nasipse Sezeryan doğum yapacağım. Bebeğimde gelişme geriliği var 27. Haftadan beri düzelmesini bekliyorduk ama git gide arttı. Karın cevresi gelişmiyor kilo almıyor. 4 haftaya yakın bir gerilik oldugu için doktorum 38-39 u bekleyemeyiz bebeği riske atmaya gerek yok dedi. En son nstde de kasılmalarım cıkmıstı zaten. İlk doğumumda mecburi Sezeryan olmustu preeklampsi gecirmiştim. 36+5te doğum yapmıs olacagım nasipse bu pazar. Birden cok stres yapmaya başladım doğum yaklaştığı İçin sanırım Baya panik yapıyorum sürekli kafamda olumsuz kötü senaryolar yazıyorum. 2. Sezeryan olacağı İçin sanırım bu panik durumu. 2. Sezeryan daha zor diyenlerde var daha kolay geçiyor diyenlerde var. 2. Sezeryanı olanlar sizin nasıl geçti ilkine göre doğumunuz?