Merhaba kizlar 22+6 haftaligim geçenler de grip olmuştum şimdi de öksürük var balgamlı çok afedersiniz oksururken küçük tuvaletimi kaçırıyorum çok değil ama bide vajinanın üst kısmı agriyo dört beş gündür kasık ağrısı bel ağrısı var ikinci hamileleigim ama ilkin de risk vardı hep yatmistim bunda haliyle genel de ayakfayim dört yasin da oğlum var kanama vs yok çok şükür bunlar mi normal mi