remziyesahin bebek bazen 29.haftadan sonra dönüyor bazen de doğuma yakın bi zamanda. Plesanta genelde yukarıda oluyor tabi bu benim bildiğim. Eğer rahim ağzında olursa mecbur sezaryen oluyor. Bazen rahim ağzında durup doğuma yakın yukarıya doğruda çıkabiliyor. Sen bu konuda doktoruna danış istersen