Kızlar merhaba, 12 haftalık hamileyim. Doktorumdan çok memnunum fakat internetten araştırdığımda nilüfer doruğun doğum paketleri hakkında çok şikayetler görüyorum. Bu hastanede doğum yapan var mı? Yada şu hastaneye gidiyorum şu doktordan memnunum diyebileceğiniz var mı? (Doğum paketlerinden bahsederseniz sevinirim) iyi günler 🌸