sema0526 Arkadaşlar 22 haftalıkken doğum yaptım suyum geldi birden bu durumu yaşayıp sonraki hamileliğinde sağlikli doğum yapan var mı
busemmm_ sema0526 Çok geçmiş olsun. Bende 22 haftalık gebeyim. Benimde riskim var su gelmesinin sebebi neymiş size söylediler mi? Bebek yaşıyordur inşalllah 🙏🏻
Daisyy000 sema0526 Arkadaşım 23 te aniden suyunun gelmesiyle doğum yapmıştı ve bebeğini ne yazık ki kaybetmişti. Şimdi kızı doğdu 39. Haftada❤️
lavin2121 sema0526 meraba canm çok geçmiş olsun aynı durumu ilk hamileliğimde yaşadım 19 hafta suyum geldi sebebi bilinmeden oğlumu kaybettim 😞 çok zor bir durum Sonradan rabbim kızımı nasip etti şuan 18 aylık olduk ve ben tekrardan 31 haftalık şuan hamileyim
Hamiske Merhaba ben 23 haftalık doğum yaptım, bebeğim yaşamadı. Erken su gelişinin sebebi enfeksiyon ve rahim ağzı yetmezliği olabilir, sonraki gebelikte serklaj önerilecektir size. Acınızı paylaşıyorum, rabbim dayanma gücü versin
sema0526 lavin2121 yaaa maşallah ne güzel Rabbim iki evlat vermiş size 😊 bu hamileliklerinizde bi sorun çıkmadı değil mi herşey normal ilerledi
mucizebebegimmm sema0526 kuzum çok erken doğum yapmadım ama ilk gebeliğimde 24-25 haftada suyum sızıntı olarak gelmeye başladı 34+4 e kadar bekledik, son 6 hafta hastanede yatarak geçti. Maalesef oğlumu genetik faktörden kaybetmiştik. 25 gün önce ikinci oğlumu çok şükür sağlıkla kucağıma aldım. Her gebelik birbirinden farklıymış bunu deneyimlemiş olduk bizde. Rabbim sağlıklı gebelikler nasip etsin ❤️🙏🏻
lavin2121 sema0526 hayır çok şükür çıkmadı ve Korkudan kızımı endişe içinde doğurdum bidaha aynı şeyi yaşamamak için her kontrole gittiğimde enfeksiyona baktırdım rahim agzı kısalıgına hep ama doğuma kadr şükr çıkmadı birşey bunda da aynı çok şükür Darısı böyle sevinç ve mutlulukla başına gelsin inş rabbim bidaha yaşatmasın💗
sema0526 lavin2121 amin amin Rabbim kimseye yaşatması bi anne için gerçekten zor bi imtihan psikolojik men bedenen yıpranıyor insan