Ruveydakilic25 Roses koray bey için de herkes çok iyi diyor çok güler yüzlü bi doktor 🙂 taner beyi bilmiyorum ama
Kelebek29 Busranagme ben zaten figen hanıma gidiyorum muanesinide biliyorum 300 tl de ödüyorum da doğum ve hastane ne kadar ücret onu bilmiyorum
KezibanUan Ben medstara gidiyorum doktorum ünal yirmibeş. Çok memnunum huzur ve güven veren birisi aşırı ilgili 7/24 sıkılmadan her soruya cevap vermesi çok güzel