Kizlar daha önce de post açmıştım çok ağrılarım var diye bugün bazı değerlerim yüksek çıktı ve doktor iltihaplı romatizmadan şüphelendi bana kortizon tedavisi verdi ama şüphelendim bebeğe etkisi olur mu diye 13+1 haftalık gebeyim DELTACORTRİL 5 MG verdi ama günde 1 defa 2 doz şeklinde kullanan var mı acaba