
Kızlar merhaba 4+5 de doktor randevumuz vardı keseyi gördük kalp atışı için 6 ekime randevu verdi. doktor ikiz ama birinin kesesi sağlıklı değil kanamayla atacaksın büyük ihtimalle diğeri önemli bizim için yorma kendini vs dedi.kese boyutları üstteki 6.7mm alttaki 6.2mm. Bugün 5+1 olduk ne bi kanama ne de bi kasık ağrısı yok gebelik olarak da sadece göğüs hassasiyeti var başka belirtim yok
Böyle bişey başına gelen var mı sağlıklı olabilir mi ?
Fotoğraf yükleneyi umarım başarabilmişimdir