Meripella
Kızlar çok önceden koltuktan düşmüştüm sonra bu pörçük kemiğiydi sanırım eğilmişti. Simit vermişti oturmam için ağrım oluyo diye doktor şimdi de sabah midem bulandı banyoya gittim dizlerimin üstünde oturuyodum kemiğimden ani bi acıyla çat diye ses çıktı resmen hissettim ama yaklaşık 2 saattir çok ağrım var oturup kalkamıyorum bacağımı bile oynatamıyorum. Başına gelen var mı acaba ne yapmak gerekir sizce? Doktora gitsem bu kemiğe bişey yapılmıyo kırılsa da simite oturtuyolar en azından sizce ağrısını geçirebilmek için ne yapabilirim?