atesvesu evet çok zor uyanır uyanmaz direk dikişler sizliyo ben ilkinde odada uyandım ikincide beni ameliyathanede uyandirdilar dikislerim öyle sizliyorduki hemşireye ameliyat devammi ediyor erkenmi uyandım dedim belden uyuşturma istememiştim korkarım diye keşke diğer ikisininde spinal yapsaydım smdi 4.cuyu dogurucam gene spinal istiycem genel anestezide ayilma sureci var uyansam dahi o narkoz gün boyu sersem ediyo ben ikinci doğumda ayrılmak için Nescafe fln almıştım içmiştim ama fayda etmedi gün boyu sersem gibiydim bebeğimle ilgilenemedim ama spinalde öyle değil çok rahattı dikislerimin ağrısını hissetmedim ve bebeğimle çok güzel ilgilendim doktor bana belinde ağrı olabilir ayaklarını sıcak tut çok ayakta kalma dedi ama ben dinlemeyip çorap sevmediğim için gitmiyorum ve ayakta çok fazla kalıyorum o yüzden ağrılarım oluyo haliyle