Dyguuu59 Kızlar kasık ağrısıyla gittim 2 cm açılma olduğunu söylediler nst de sancı çıkmıyor ama şuan hep 20 lerde yatış vermedi iğne yapmadı hiçbirşey yapmadı durdurmak için yatış vermesi gerekmezmiydi ağrım var hala
Dyguuu59 Dyguuu59 2 cm şuan ne kadar daha dayanır açılma hızlı ilerler mi durdurmak için ne yapmam gerekiyor
3bebekliannee Mrvmrv78 olabiliyor benim ilk doğumumda hiç sancım yoktu açılmam vardı suni ile doğurdum