2 eylülde hastaneye gittim perinatolojiye bebeğin kalbinde ufak bir parlaklık gördü ama tek başına sorun olmaz dedi bu gün tekrar gittiğimde bebekde anal kanal glate gördü bağırsaklarında tıkanıklık var dedi haftaya tekrar gel eğer devam ediyorsa konsey karşısına çıkacaksın dedi çok korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı yardımcı olur musunuz😢🤲🏻