siinemyy Kızlar selam,4+3 gösteriyor uygulama gebelik haftamı. Henüz hiç kadın doğuma gitmedim sadece sağlık ocağında beta baktırdım. Ne zaman gitmem doğru olur ? Kese ne zaman görülür?
ipekmom_ siinemyy 6da kese 8de kalp atışınduyduk. Çok acele etmemek gerekiyor bu süreçte doktorlar yanılıp korkutabiliyor o yüzden çok erken süreçlerde gitmemek lazım bence
meryemmana siinemyy son adet döneminiz ne acaba ben ikinciye kan vermdim ve hunuz doktora da gitmedim
tlmm siinemyy hayırlı olsun şimdiden benimde uygulanaya göre 4+1 test yaptım silik çıktı Yarın regl günüm
tugbak2410 Daha bende gitmedm sağlık ocağnda beta baktırdım sadece 21 ekimde gidicem nasip olursa Beta _hcg 83016.3 çıktı kaç haftalık oluyo şu an