bohembircadi Merhaba, Haftada gebelik şekeri teşhisi koyuldu. İlk trimester diyetle gayet iyi gidiyordu. İkinci trimester başları da iyiydi. Bugün 20. Haftadayiz yesem de yemesem de şekerim kendi kendine yükseliyor ben anlamıyorum anlayamıyorum. Bazen iyi yesem de şekerim yükselmiyor ama bazen öyle yükseliyor ki şaşırıyorum bu sabah bir dilim eksi maya tam bugday ekmeği, iki yumurta, zeytin, peynir yedim. Ölçüm vaktinde bir ölçüm yaptım 145 çıktı şekerim. Yani ne yapmalıyım, nasil yapmalıyım bilmiyorum. Bebegim zarar görecek diye aklım çıkıyor.