Merhabalar anne adayları 🤍 14+6 dayım. 3 gün önce kontrolde doktorumuz demir ilacı ve d3 vitamini verdi. Bulantı ve kusmam baya yok denecek kadar azdı
Fakat ilaçları kullandığım günden beridir mide bulantım olmaya başladı. Demir ilacı aç karnına yazıyor tok karnına içsem sorun olur mu? Sizler de yan etki yaptı mı?