Septembersss Bende yarın gideceğim 5+4 oluyorum da keseyi ya da bebeği vs göremez diye korkmuştum açıkcası sanırım sizde öyle sorunlar olmadı. Karından mı muayene oldunuz? Ve kalp atışı duyabildiniz mi? Cinsiyet hakkında bir fikrim yok bu arada pek anlamam 🫠
Busraynr Septembersss ben de göremem diye gitmedim ama şükür gördük 🥰 normal ulturason ile baktı bol su içmiştim çişiniz varken gidin 😊
23041988 Bilmem pek inanmıyorum ben ona kesenın hepsi yuvarlaktır🤣doktor yamuk yumuk çıkarıyor bazen benim biri yuvarlak kagıdın digeri yamuk yumuk ne cinsiyeti ozamsn 🤣
23041988 Çok heycanlı oluyor evet ama ummut baglıyon ya bane nub teroysiyle remzi teroyisi Çin Rus hepsi kız dedi doktorda kız dedi hatta ama ben yinede emin olamıyorum🤣🤣