Kızlar merhabalar 7 haftalık gebeyim 3. Oldu bugün çiğköfte canım istedi(etsiz tabiki) yedim. Cinsiyetini de çok merak ediyorum kimisi keseden de belli oluyor diyor yediklerimizden belli oluyor mu çok ekşi de yiyorum normalde hiç tatlı canım istemiyor sizce kız mıdır erkek mi?