Evrem11- Kızlar merhaba 37 +1 hamileyim bebeğim sabah çok az hareket etti tatlı falanda yedim ama yok hareketi azaldı napmam lazım hastaneye gitsem doğuma alırlarmı sezeryanlıyım
sananegerekvar Evrem11- Kalp atışı yavaşlamış olabilir başıma geldi . Saatte en az üç haraketti galiba yoksa gidilmeli keisnlikle hiç beklemeyin. Yeri daraldı vs diyenlerede kulak aşmayın asla alakası yok .yeri daralsa bile bı şekilde hissettirir kendini
sananegerekvar Evrem11- yani korkutmak istemem sakın korkmayın ama İhmale gelmez bu haftasındaki bebek uyku dışında hararetli olmalı bı gidin hemen USG baksınlar kalp atışına bakilsin
Evrem11- sananegerekvar erken değil dimi 37 hafta 3 kiloydu enson küvete falan girmez dimi doğsa birde pazartesi sezeryanım olucaktı haftaya