csadioglu
Ben yaptırmadım doktorum ilk önce eğer herhangi bir negatif bişey olursa aldırmayı düşünüyor musun dedi biz zaten düşünmüyorduk o zaman gerek yok dedi 2li yaptırsak yanılma payı yüksek 3lü 4lü yaptıracağız onun paniği ile onlarda da yanılma payı yüksek en son fetal dna yaptırmamız gerekirdi öğrensek ne değişir sadece stres yaparız ve hamileliğim zehir olurdu stresten ve maddi açıdan da bizi yorardı o yüzden yaptırmadık