ozgeoner Kızlar bu hurafe doğru mu bebeğin anne karnında kalp atış hızı 140 üstünde olursa kız altında olursa erkek olurmus
ru_a6 ozgeoner 8 haftalıkken kalp atış hızı 119 demişti doktor ama sonra kız olduğunu öğrendim bence alakası yok