duygumfoca Arkadaşlar sezeryan doğum yapmış olup bir sene olmadan tekrar gebe kalıp doğum yapan arkadaşlarım varmı yaptıysanız kaçıncı haftada doğum yaptınız sancılarınız vs nasıl oldu bi tehlikesi oldumu dikişlerinizdr açılma oldumu
Kbra_gkcay duygumfoca şuan oturdum ağlıyorum sezeryan yerim çok acıyor ve ağrıyo yanıyor sizdede öyle mi 34+5 im
duygumfoca Kbra_gkcay 7 ay 18 gün önce 37 haftalık bebeğimi kaybettim Rabbim bize bir hediye gönderdi yavrumu şuan 15 haftalık olduk Kan sulandırıcı iğne falan kullanıyorum sen ne kadar zaman önce doğum yaptın