Yagmurk Hanımlar kafam çok karıştı bu gümüş kapaklardan alan kullanan bilgisi olan varmı ??? Faydasını gördünüzmü???
Bahar54 Yagmurk silverette alip kullandim cok memnun kaldim. Ama benim aldigim donem muadilleri yeni cikiyordu. Silvermom markasini daha cok gorur oldum su siralar. Bence ise yarar markaya takilma.
Ftmrt Yagmurk ben kullanmadım ama arkadaşım silverette gümüş kapağı çok tavsiye etti ilk bebeği ve hiç yara olmamış bende alacağım ondan ☺️
Yagmurk Bahar54 sanırım önemli olan 925 ayar gümüş olması silverette kullananlar daha çok gibi bi tane silvermom kullanan yazsa için dahada rahatlayacak baya bir baktım silverette 6mm silvermom 8mm kalınlığında demişler sanırım tek farkı bu ama kullanan birinden duymak istiyorum insann içi daha rahat ediyor o zaman😊 haftaya doğumum olabilir bian önce karar vermek istiyorum 🙈🙈🙈
Bahar54 Yagmurk aynen 925 ayar onemli olan. Ama gumus kapaklar dogumdan once yaklasik 37.haftadan itibaren kullanilmasi daha iyi. Acele et ne olur ne olmaz :)
Mucize7979 Yagmurk silverette ithal, silvermom türk malı. Bu yüzden silvermom tercih ettim. Doğumuma birbuçuk ay var. Göğüs uçlarım inanılmaz hassaslaştı. Günde 1 saat takmaya başladım şimdi bile faydasını gördüm diyebilirim, rahatlatıyor.
Yagmurk Bahar54 doğru söylüyorsun tamda buyüzden silvermom siparişi verdim diğer yorumlardanda destek ve güç alarak artık hayırlısı kullandıktan sonrada buraya yazıcam inşallah dendiği kadar yardımcı olurda yarasız beresiz atlatırım 😊🙏🏼
esracamdiken Ben instagramda Silvernurse görüp onu aldım. Marka önemli değil bence önemli olan 925 ayar gümüş olması. Sipariş ertesi gün elime ulaştı. İnanılmaz ilgilendiler, sanırım 500 soru sordum:) belgelerini attılar en son telefonuma rahatladım, biraz evhamlıyım açıkçası. burada gorunce yazmak istedim belki birilerine faydam dokunur.