Normalde hep akıntı hissi oluyor ama beyaz oluyordu. Bugün ilk kez hafif açık kahverengi gördüm çok az. Keseyi gördük, kalp atışı için haftaya gideceğim. Yerleşme dönemi olduğu işin mi oluyordur sizce? Doktor her ihtimale karşı progestan yazmıştı. Alıp kullansam mı?