Kızlar..
Gece saat 01.00 den beri belim ağrıyor yürüyüş yaptım ılık duş aldım yatıyorum ağrı devam ediyor kalkıyorum devam ediyor. Dayanılmayacak kadar değil ama şiddeti biraz fazla. Regl ağrısı gibi de ağrım bar hafif olacak şekilde. Yürüyünce kasıklarım baskı oluyor ve acıyor. Nişan veya suyum gelmedi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. İlk gebeliğim