iremhuma ben kayseride yaziyorum size sene 2023 agustos ayinda oglumu kucagima aynur hanim verdi taaaa en basindan veri 9 ay aynur hanima takiplydim cok iyi vir doktor eminim dahada seveceksin cok cana yakin ilgili herseyi acikliyor hastasi olmayinca seni le sogbet bile ediyor yaaa cok ozledim doktorumu gttigine cok uzulmustum smdi tekrar hamileyim ve inan burda olsaydi rekrar ona giderdim