mrs_mert ben geçen sene, kadın doğum doktorum gebelikte sıkıntı görmediği için radyoloğa gittim canım. Alper yurdasiper’e gitmiştim. Yanılmıyorsam 2000 lira ödemiştim geçen sene. Ve çok memnun kaldım hemen hemen 40-50 dk civarı sürdü sanırım, bana anlatarak göstererek bütün organ taramalarını yaptı. Çok da güler yüzlü bir doktor. Perinatolog olması şart değilse, tavsiye ederim