Endil Kızlar 9+3 lük hamileyim ve çok kabızlık çekiyorum Bide kabızken zorlandığım için cok cok özür dileyerek söylüyorum çok fazla ıkınıyorum tuvaletim gelsin DİE Bu bebeğe zarar verirmi
tugbamehmetbaki Endil böl su için kayısı yigin kefir için elinize zeytin yağı ile masaj yapın rahatlarsınız
GamzeCan Endil haftan kücük canm gelebilir zorlama kendni. Hergün bi kaşık zeytnyağı iç ya da doktoruna söyle şurup verir snaa
Aselmira Endil bende 9+3 bende de aynı şikayet var doktorum ilaç verdi doğal bir ilaç sende danış versin ıkınma sonuçta yolun basındayız
Yenianne92 Endil ay o haftalarda kabizlik yuzunden birden kilo aldim ben zeytinyagi icin incir ve kayisi yiyin bol bol