Kızlar ben 3. Ayıma kadar yatmış bir hamileyim. Doktor riskin azaldı artık 7/24 yatma dedi. Pıhtı atar dedi. Ama kendini yorma dedi. Şuan 17 haftaya yakınım. İnanın bu güne kadar ağır iş falan yapmadım korkuyorum bir düşüğüm oldu öncesinden çok dikkat ettim. Dün aylar sonra avmye gittim çok gezmedim de, eve geldiğimde misafir geldi eşim yardım etti ama ayakta kaldım ister istemez. Gece çok bel ağrısı ve sol tarafımda ağrı oldu. Çok kez uyandım şimdi çok şükür bel ağrım geçti sayılır ama sol kasık tarafım ağrıyor. Doktora gitmeli miyim dinlenince geçer mi bu ağrılar normal mi aynısını yaşayan var mı